Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

473. | steanenoachidee.

1) 6+7/8+6/5+8...6/7/7/8/6/5

wü do jeds geheimnis in mein vastond injizian, wü diesn unscheinboan riss glei wieda ausradian, des winzigste woat flüchtet voa diesm fremdn oat

wü jeds frogezeichn mit ana lösung aufkläan, wü diese vaschiednen weichn endlich gonz weit aufspean, des vafoamte gleis beginnt und endet in an kreis

wü die vün schottn aus da dunklheit befrein, wü den scheinheilign grottn die woahheit ongedeihn, jede religion segnet und vafluacht an dämon

lossts ma mein eigen wün, mecht mei lebm söba spün, drängts ma kane regln auf, nimm die konsequenzn in kauf, lossts mi endlich in ruah, mochts die tia jetzt zua.

b 1) 7/7/6/8/6/6...11/11/11/7

bleib in meina eignen wöd, hob mei lebm net bestöt, do i muass do jetzt duach, meine eignen via weissn wänd, hom mi vom besn trennt, ohne an föhvasuach

valoss nie mein eignen raum, mei lebm is wie a traum, do i brings hinta mich, da nächste voasichtige schritt, minimiats defizit, gonz ohne an schlussstrich

laua nua in meim vasteck, mei lebm schrumpft zu an fleck, muass mi jetzt endlich weahn, geh sogoa bis zum horizont, woa bei da foischn front, konn jetzt net meah umkeahn

hob mi nie geöffnet, nie wos offnboat, hob meine lebmsdetails guad aufbewoaht, du host mi gfundn aufghobm und hambrocht, hob nua mit dia wieda glocht.

ch 1a) 12+4/10+9...8+11/7+10

                des weisse meina augn losst tränen fliessn wie sond om mea, da zabrochne pfeil beim bognschiessn siagt des zü ois schlechtn visionäa

                die bläschen meina lunge hom beim otemhoin ois foisch vatauscht, des engmaschige netz voa diesa foin hot des ausgwoafne chaos belauscht

                da sinusknoten im heaz valiat den rhythmus bei seim konzeat, da resistent infektiöse virus hot si millionenfoch vameaht

                wie vaboagne pentimenti zeichne und moi i mei lebm in die luft, mei heftiges dementi hot mei lebmsdaua herobgestuft.

2) 6+7/8+6/5+8...6/7/7/8/6/5

wü jeds mysterium in mein vastond obsoabian, wü aus diesm delirium glei wieda deseatian, die wüde manie giat noch meina anomalie

wü den dichtn nebl mit raffinesse zastreun, wü diesn mächtign hebl om bett gonz fest onschnoin, des vadrehte seil voistreckt des gerechte uateil

wü die vaschwommne gstoit mit hoata schäafe einweihn, wü diesn gfäahlichn inhoit on die reinheit valeihn, da hoamlose sinn missbraucht den bluadign gewinn

behoit mein eignen weg, füaht mi sicha duachn dreck, vadräng afoch jeds gesetz, ignoria des dumme geschwätz, brauch dringend diese stün, wea wieda aufblühn.

b 2) 7/7/6/8/6/6...11/11/11/7

hob mei reich kloa obgegrenzt, mei lebm hot net geglänzt, hob bis jetzt übalebt, meine mauan san no robust, hob ka heilignbrust, mei innres hot scho bebt

valoss nie mein eignen oat, mei lebm hot on nix gspoat, do i hob jetzt genug, beschleunig mein kuazn prozess, mündet in an exzess, woa mei letzta schochzug

hob mei umgebung im blick, mei lebm a missgeschick, blos zum gegnongriff, attackia sogoa die freindschoft, hobs gwissn net bestroft, direkt voa mia a riff

mei robusta kokon is no nie aufplotzt, hob des boot im lebmshofn net zakrotzt, du host mi eakonnt aufgsommlt und zausbrocht, hob nua mit dia wieda glocht.

d 1) 12/11/10/7..9/9/11/11

du flutest mei sö mit deina liebendn kroft, du spendiast ma dein eneagetischn soft, mei keapa wiad duach dei aura duachströmt, host mi jetzt wieda vawöhnt

du entfochst in mia a feia mit vü genuss, du explodiast bei an ekstatischn kuss, host meine gefühle wieda eawäamt, hob di scho innig umschwäamt

host mi voam unbekonntn gschützt, host mei longe reise untastützt, host mit oin variantn kalkuliat, host jede foaml gonz genau inspiziat

du schenkst ma dei attraktive foabmvüfoit, du tonzt mit mia duach an vazaubatn woid, mei keapa is süchtig noch deinen sphäan, wead di füa imma vaeahn

du bringst an ealoschnen vuikan zu an ausbruch, du vafüahst mi mit nua an anzign spruch, host dei intensität wieda vastäakt, hob dei wiakung scho bemeakt

host ma a kloare linie zeigt, bin scho bei jeda kreizung obzweigt, bist jede kuavn mit mia gemeinsom gfoahn, fühl mi nua bei dia wieda wie nei geboan.

ch 1b) 12+4/10+9...8+11/7+10

                des pigment da iris hot mi mit iahra foab hypnotisiat, des fundamentale volumen vom koab hot den richtign kean komprimiat

                die arterien und venen leitn des blut von kopf bis fuss, die bahnen ziehn jetzt scho den oidn hut voa dem zeremonielln ritus

                des trommlfö im heaz valiat scho die sponnkroft bei jedm schlog, die unkontrolliaboare feige mocht kündigt afoch den lebmsvatrog

                wie unsichtboare hyroglyphn skizzia und ritz mei lebm ins gestein, meine eignen apokryphen wean mei lebmsschicksoi glei entzwein.

ch 2a) 4+8/6+6/5+6...6+10/6+10

                               schreib mein roman in ana lebendign sproch, umhüll ois mit balsam garniat mit an sprengstoff, mei zeit hot scho drängt, hob an treffa vasenkt

                               berechne den tog wo ois inanonda greift, mit an anzign schlog hot mi die kötn gstreift, mei zeit zöht scho zruck, steh unta grossem druck

                               eazöh mei gschicht ohne lügn ohne an trick, vamiss scho des sonfte licht in diesa klinik, mei zeit is fost um, benötig des serum

                               mei sucht treibt mi direkt in an ozean volla utopien, mei dominoeffekt vameaht meine kronkhoftn phantasien.

Link zu diesem Kommentar

hm. naja. ich fange einmal an zu schreiben und sehe was daraus wird und entwickel dann sozusagen einen eigenen rhythmus für den text.

eventuell könnte man diesen text ja auch singen  

zuerst der text, dann die zahlen.

 

LG philjazzmetal, der mundartige

 

-keine Verlinkungen zu anderen Seiten in Beiträgen erlaubt! 

Verlinkung entfernt! 

mfG die Moderation-

Link zu diesem Kommentar

Hallo Philljazzmetal

 

Das ist ja interessant zu lesen, ich bin überrascht dass ich es verstehen kann...

Du hast da auch schöne Zeilen eigentlich, wenn ich sie mir übersetzt habe ;)

Am 20. јун 2020. um 22:40 schrieb philjazzmetal:

wie unsichtboare hyroglyphn skizzia und ritz mei lebm ins gestein, meine eignen apokryphen wean mei lebmsschicksoi glei entzwein.

 

Es wirkt rätselhaft, dein Text und ich finde den Einfall originell, was kann ich noch sagen...

Gerne etwas überlegt was er und die Zahlen bedeuten. 

 

Lg

sonuntagong

Link zu diesem Kommentar

Du möchtest dich an der Unterhaltung beteiligen?

Du kannst direkt mit in die Diskussion einsteigen und einen Beitrag schreiben. Anschließend kannst du ein eigenes Autoren-Konto erstellen. Wenn du schon ein Autoren-Konto hast, Logge dich ein um mit deinem Konto an der Diskussion teilzunehmen.

Gast
Schreibe hier deinen Kommentar ...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung wiederherstellen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.


×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Community-Regeln
Datenschutzerklärung
Nutzungsbedingungen
Wir haben Cookies auf deinem Gerät platziert, um die Bedienung dieser Website zu verbessern. Du kannst deine Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass du damit einverstanden bist.